Bijna vertrekken - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Bianca & Frans - WaarBenJij.nu Bijna vertrekken - Reisverslag uit Ouddorp, Nederland van Bianca & Frans - WaarBenJij.nu

Bijna vertrekken

Door: Bianca en Frans

Blijf op de hoogte en volg Bianca & Frans

01 Maart 2014 | Nederland, Ouddorp

Bijna is het zover! Morgen om 12.30 uur vertrekken wij voor 8 maanden naar het buitenland.
Onze eerste bestemming is Hong Kong. Hier blijven we bijna 4 dagen en vliegen dan naar Fiji.
We zullen proberen iedereen zo veel mogelijk op de hoogte te houden via deze site en via Facebook.

Jullie horen van ons!!

Groetjes,
Frans en Bianca

• 02 Maart 2014 - 02:19

Jeanette:

Ik kijk uit naar jullie ervaringen! Fijne reis! Xxx

• 02 Maart 2014 - 09:16

Jan:

Wij gaan jullie volgen en zijn erg benieuwd wat jullie allemaal gaan meemaken! Veel plezier en geniet ervan!!

• 02 Maart 2014 - 21:05

Marloes Nelisse:

Hoorde van Annet dat jullie gingen vertrekken. Heel veel plezier. Lijkt me leuk om jullie enthousiaste verhalen te lezen.

• 04 Maart 2014 - 09:57

Opa En Oma:

Wij zijn heel benieuwd naar jullie ervaringen en wensen jullie nogmaals een prachtige reis toe.
    Wij volgen jullie dagelijks.

Bianca & Frans

Wij zijn Bianca en Frans. Al 3 jaar gelukkig samen en beide werkzaam werkzaam in de Horeca op topniveau. Bianca als gastvrouw en Frans als Chef de Partie. Al heel lang dromen wij er van om een reis om de wereld te maken. En nu is het zover! We gaan samen een wereldreis maken! We starten in Hong Kong en eindigen in het geboorteland van Bianca, Zuid-Afrika.

Actief sinds 26 Feb. 2014